Splošni pogoji spletne trgovine pametni-dom.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino conrad-celje.si (v nadaljevanju tudi 'trgovina') upravlja podjetje Edicom, d.o.o., Prijateljeva ulica 12, 3230 Šentjur, matična številka: 5796067, davčna številka: SI80075282, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine pametni-dom.si pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Edicom, d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta: conrad@edicom.si, telefon 037491844,
bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
časovno veljavnost ponudbe,
rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PREPROSTO NAROČANJE
Vaše naročilo lahko vsak dan v letu, 24 ur na dan, oddate v naši spletni trgovini. Hkrati se lahko prijavite na naše spletne novice in prejemali boste informacije o naših najnovejših ponudbah. Naročilo lahko oddate tudi brez spletnega nakupa po elektronski pošti na conrad@edicom.si.
Potek nakupa v spletni trgovini:
V naši spletni trgovini najdete in izberete izdelek ter ga s pritiskom na gumb 'V košarico' položite v nakupovalno košarico. V košarici lahko spreminjate število izdelkov, ki jih želite naročiti, izdelke dodajate ali brišete iz košarice ali pa izpraznete celotno košarico. Z nakupom nadaljujete s pritiskom na gumb 'Nadaljujte na plačilo'. Na naslednji strani izberete naslov za dostavo vašega naročila. Spodaj izberete željen način dostave oz. prevzema blaga in nadaljujte nakup s pritiskom na gumb 'Naslednja'. V zadnjem koraku 'Nakup' še enkrat preverite pravilnost vaših osebnih podatkov, izbranih izdelkov in načina dostave. Izberete način plačila, potrdite vaše strinjanje s pogoji poslovanja in pritisnete na gumb 'Oddaj naročilo'. S pritiskom na ta gumb potrdite podatke in naročilo bo posredovano v naš zbirni center za naročila. S tem je nakup zaključen. Preusmerjeni boste na stran 'Hvala za vaš nakup', kjer si lahko ponovno ogledate podrobnosti vašega naročila ali pa ustvarite novo naročilo. V primeru, da se ta stran ne pojavi, naročilo ni bilo pravilno oddano.
V primeru uspešnega nakupa, boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila. S tem je sklenjena pogodba med prodajalcem in kupcem.
Spremembe in popravke naročila ali naslova ter plačila nam lahko sporočite na conrad@edicom.si.
NAČINI PLAČILA
Po povzetju: kupnino preprosto poravnate ob dobavi izdelkov. Pri prevzemu odkupne pošiljke in plačilu kupnine vam pošta zaračuna še poštno provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku.
Po predračunu.
IZDAJA RAČUNA
Edicom, d.o.o. po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun in sicer v paketu skupaj z blagom oz. v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. .(Preveri to prosim)
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
CENE
Spletna cena
Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike trgovine, ki so Vezave d.o.o. zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik trgovine postanete z registracijo v spletni trgovini ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z znavedenimi načini plačila in pod navedenimi pogoji.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.
Vplačana sredstva po morebitnih darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
Prečrtana cena je prejšnja cena artikla v spletni trgovini in sicer najnižja cena artikla, ki jo je trgovec uporabljal v obdobju, ki ni krajše od 30 dni pred uporabo znižane cene.
ODGOVORNOST PRODAJALCA
Prodajalec odgovarja za napake izdelka in za obveznosti iz garancije v skladu z zakonom. Garancijski pogoji so razvidni iz garancijskega lista, ki ga kupec prejme ob dobavi blaga. Garancija velja eno leto, šteto od izročitve blaga ter skupaj s priloženim računom o nakupu izdelka. Servis na podlagi uveljavljanja garancije opravlja prodajalec sam. Prodajalec ni dolžan računati s posebnimi potrebami kupca glede uporabe blaga in ne odgovarja za nastalo škodo, zaradi nemožnosti uporabe blaga. Prodajalec v svojih evidencah hrani podatke o posameznem nakupu vsakega kupca. Kupec lahko do svojih podatkov dostopa na podlagi pisne zahteve.
PRAVICE KUPCA
Kupec lahko v 14 dneh od dneva, ko je prejel blago, sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Ta rok je izjemoma daljši, če kupec ob dostavi blaga še ni prejel podatkov, za katere ZVPot (Zakon o varstvu potrošnikov Ur. L št 14/2003, čl. 43b – 43č) določa, da morajo biti kupcu obvezno izročeni na trajnem nosilcu - kupec lahko v tem primeru odstopi od pogodbe v 14 dneh od prejema obveznih podatkov, vendar najkasneje v treh mesecih od prejema blaga. Sporočilo je pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Kupec vrne blago, nepoškodovano in v nespremenjeni količini v 30 dneh po obvestilu o odstopu, razen če kupec ni kriv, da je blago uničeno, pokvarjeno ali izgubljeno. Prodajalec najkasneje v 30 dneh po prejemu obvestila o odstopu vrne že opravljena plačila, v nasprotnem primeru dolguje posebno kazen - desetino prejetih plačil za vsakih 30 dni zamude. Strošek pošiljanja nosi kupec. Če je kupec neupravičeno vrnil blago, prodajalec poskrbi za hrambo blaga, kupec pa povrne nastale stroške. Kupec vrne blago v originalni embalaži skupaj s priloženim računom.
Izjave, pripombe ali ugovore, ki se tičejo oglaševanja ali pogodbe, kupec lahko sporoči na conrad@edicom.si.
REKLAMACIJE IN UVELJAVLJANJE GARANCIJE
V primeru okvare ali nepravilnega delovanja izdelka, nas lahko kontaktirate na mail: conrad@edicom.si. Kupec lahko napako na izdelku reklamira kadarkoli v garancijskem roku - 12 mesecev od dneva nakupa. Garancijo lahko kupec uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje). V garancijskem roku lahko kupec od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko kupec zahteva zamenjavo za nov brezhiben izdelek. Za uveljavljanje garancije izdelka je potrebno predložiti račun, opisati težavo in dostaviti nedelujoč izdelek. Izdelek nato predamo na pregled v servis.
STVARNE NAPAKE
V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:
če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali prodajalca.
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
PRITOŽBE IN SPORI
Edicom, d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Edicom, d.o.o. se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se lahko kupec poveže s prodajalcem Edicom, d.o.o. preko elektronske pošte conrad@edicom.si.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Edicom, d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmerje med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Edicom, d.o.o. po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi Edicom, d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Edicom, d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Upravljavec spletnega centra, podjetje Edicom, d.o.o. stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani www.pametni-dom.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani.
V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov conrad@edicom.si. V takem primeru, bo podjetje Edicom, d.o.o. kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Podjetje Edicom, d.o.o., ni odgovorno za občasno nedelovanje strani. Podjetje Edicom, d.o.o. prav tako ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci naše spletne strani. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Podjetje Edicom, d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih slikah artiklov zaradi različnih resolucij ekrana. Za morebitne napake se iskreno opravičujemo.
Podjetje Edicom, d.o.o. si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe v primeru očitnih napak. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih podjetje Edicom, d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.